máj
24

szánsájn

| Szerző: zsöf | 5:01 pm

Imádom imádom egyszerűen imádom a meleg napsütéses időt. amikor csak egy rongyszerű ruha van rajtam és befúj alá a langyos szellő (hm de erotikus, nem de?)

Szeretem ahogy az eső kopogását felcseréli az üvöltő madárcsicsergések. Szeretem azt a komfortot amit egy terasz nyújt. Főleg hogy ha egy hatalmas magnólia fa van mellette. Ilyenkor még a vasárnap délután is egész kellemessé válik. Ezért fogok én dél-franciaországban élni, mert az aztán a legeslegjobb (micsoda komplex nyelvhasználat).

Csöndben lenni és csak mások nyugodt beszélgetését hallgatni. De azért azokat a fránya legyeket mindig is utálni fogom. Micsoda alattomos kis "jószágok". Kihasználják a tágra nyitott ablakok lehetőségét, és zümmögve a szobádba pofátlankodnak. Persze egy aranyos kiskutya (labrador ha lehet) soha nem repülne be az ablakodon, és kuckózná be magát az öledbe. Én meg a momentán nyugottságát kihasználám arra hogy jól megtaperoljam a bársony puha fülét.

Ha kegyetlen lennék szívesen csinálnék magamnak kiskutya (lehetőleg labrador, még mindig) fülből, takarót, vagy párnét, vagy felsőt. Vagy megelégelnék egyszerűen egy levágott kiskutya füllel a zsebembe, amit stresszhelyzetben suttyomba megszorongatnám, mint mások a keresztet.

Na kíváncsi vagyok mit diagnosztizálna rólam egy pszihológus ha ezt elolvasná :-)
Én lennék kiskutyafülfetisiszta, úgy mint mások lábfetisiszták. Szeretném tudni ki lenne az én lábfejeimre beindulva. Úgyanis tudni illik olyan a lábam mint egy kövér japánlánynak; kicsi és dundi. Olyan mintha valahol a combomba elszórították volna a véreremet, és ettől fogva a térdtől lefelé kezdve egy feldagadt virslire hasonlít. Igen, nagyon kemény sorsom van.

Azt hiszem itt lezárom ezt az érdekfeszítő monológust, pedig biztos vagyok mindenki(?) kíváncsi a bennem dúló párbeszédekre. Avagy mi mindenre képes a magány. :)

láv

A bejegyzés trackback címe:

https://weezylow.blog.hu/api/trackback/id/tr951140886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása